Навчальні тренінги, матеріали

Все, що Ви хотіли знати про плагіат

Критерії акредитації PhD

Рекомендації стосовно акредитації PhD програм

Критерії акредитації ОП

Політика університетів із запобігання студентському плагіату

Відомості про самооцінювання ЗВО: проблеми співвіднесення оцінок експертної групи та галузевої експертної ради

Спроба системного аналізу діяльності ГЕР щодо оцінювання освітніх програм

Досконалість викладання як пріоритет розвитку Європейського простору вищої освіти

Акредитація освітньо-наукових (PhD) програм – критерії оцінки

Забезпечення якості сучасного університету

Основи академічного письма

Особливості оцінювання критеріїв якості освітньої програми

Питання*, що часто виникають у учасників акредитаційного процесу

Плагіат у вищій освіті

Права та обов’язки учасників акредитаційного процесу

Методика зовнішнього незалежного оцінювання процесів забезпечення якості юридичної освіти в Україні

Про соціальну модель плагіату

Тренінг-семінар для керівників та заступників керівників ГЕР, присвячений проблемам оцінювання якості освітніх програм та взаємовідносинам учасників акредитаційних процедур

Освітні програми: побудова, опис, визнання

Чому студенти списують