ІнстаЧіка: освіта без sms та реєстрації

ІнстаЧіка: освіта без sms та реєстрації

У Луцькому НТУ відбувся тренінг для викладачів щодо нових трендів просування освіти в соцмережах, зокрема з використанням популярної серед молоді платформи Instagram.

Із презентацією нових віянь та порадами щодо ефективного використання соцмережі виступила випускниця Луцького НТУ, а тепер креативний директор, PR-менеджер та content-makers Анастасія Яблончук.

«Моя мета полягає у тому, щоб показати, що зараз у соцмережах живуть дуже багато людей і це важливо для того, щоб розповсюджувати інформацію. Так, я залежна від соціальних мереж! І я не працюю над своєю залежністю, бо за чотири роки я перетворила це у спосіб заробляння грошей. Суть в тому, що я уже маю право і хочу вам показати, наскільки це важливо не лише для заробітку, але й для поширення цінної інформації, якщо правильно її подати, яка донесеться до студентів і до тих, хто хоче навчатися у Луцькому НТУ», - наголошує спікерка.

Анастасія Яблончук розповідає, що за станом на березень 2020 року, соцмережею Instagram в Україні користувалися 11 мільйонів людей. Тому, дуже важливо вміти правильно наповнити сторінку університету для того, щоб вона могла стати своєрідним гідом для молоді і студент міг знайти усю потрібну інформацію. В контексті освітнього процесу, соцмережа дозволяє ознайомити студента із розкладом занять; інформацією, що стосується діяльності університету; студентським життям та подіями, які відбуваються.

«Університет працює заради студентів і їм важливо знати, що їм приділяють увагу. Тому я раджу розмовляти з молоддю живими фотографіями і таким чином доносити важливу інформацію. Instagram – вже не просто забавка, а і справді інформаційна платформа, яка полегшує життя», - каже модераторка тренінгу.

Дівчина провела майстер клас із використання соцмережі, поділилася основними правилами публікації постів і сторіз, а також лайфхаками, як ефективно можна використовувати інста-сторінку в освіті. Вона дала цінні поради щодо наповнення університетської сторінки, залучення більшої кількості підписників та нові тренди рекламування закладу освіти.

Ілона Карпюк, інформаційний відділ Луцького НТУ