Навчання має бути цікавим і… комфортним


Хто, як не студенти, найкраще знає, у якій аудиторії їм би хотілося сидіти на парі. А оскільки вони – люди творчі – то й ідеї у них креативні. Тому просто аудиторія з ремонтом тут не підійде, треба щось оригінальніше.

«Гарно оформлена аудиторія впливає на бажання вчитися», – переконаний Назар Грищук. Хлопець цього року закінчив університет, і на основі його магістерської роботи був реалізований проект креативної аудиторії.

Тож 1 лютого на факультеті бізнесу відбулося урочисте відкриття аудиторії прикладного менеджменту. Аудиторія-трансформер – так її можна назвати. Столи і 22 стільці стоять по центру, утворюючи прямокутник, проте їх можна розставити у будь-якому порядку, залежно від потреби. На одній зі стін – панорама Лондона, іншу прикрашають стенди з інформацією про Microsoft і Google. Тут також є трибуна, два м'яких крісла, мультимедіа та Wi-Fi.

Розробкою дизайну займався Сергій Хомик, викладач кафедри дизайну та випускник Луцького НТУ: «Перш за все, ми хотіли, щоб це було комфортно і не відволікало увагу. Ну хіба лише, коли заходиш вперше. Ми думали, як зробити так, щоб це було недорого, але виглядало на мільйон».

Доцент кафедри менеджменту та маркетингу, співавтор навчального посібника «Креативний менеджмент» з грифом міністерства Наталія Василик розповіла, що для оформлення стендів було обрано «кардинальні напрямки розвитку таких відомих фірм як Microsoft і Google».

Назар Грищук зазначив, що співавтором ідеї виступив студент-інноватор Павло Луцака, який під час презентації розповів про деякі нюанси дизайну та ергономічні властивості аудиторії.

Символічну стрічку на відкритті перерізали ректор Віктор Божидарнік, голова наглядової ради університету Олександр Лазорко, завідувач кафедри менеджменту та маркетингу Валентина Морохова і автор проекту Назар Грищук.

«Це не так просто почати робити щось по добрій волі, – підсумував ректор, – тому дякую декану факультету за мудру організацію роботи та тим, хто брав участь у проекті».

 

Тетяна ГАПОНЧУК

Фото Павла ЛУЦАКИ