Результати робочої поїздки делегації Луцького НТУ у рамках виконання Третього робочого пакету Міжнародного проекту «Лідерство та управління змінами у вищій освіті (530621-TEMPUS-1-2012-1-BG-TEMPUS-JPGR)

Результати робочої поїздки делегації Луцького НТУ у рамках виконання Третього робочого пакету Міжнародного проекту «Лідерство та управління змінами у вищій освіті (530621-TEMPUS-1-2012-1-BG-TEMPUS-JPGR)

 

З 21 по 26 жовтня 2013 року делегацією Луцького НТУ у складі: керівника навчального центру післядипломної освіти,  д.е.н., професора Герасимчук З.В.,  завідувача кафедри банківської справи, д.е.н., доцента Різник Н.С., спеціаліста І категорії у сфері інтелектуальної власності Мартинюк Н. Ю., здійснено візит до Іституту політехніки в Брагансі (Португалія). Метою зустрічі в було участь у тренінгах для тренерів з адміністрування та управління змінами. У масштабному заході взяли участь 69 представників з ВНЗ країн-партнерів, а також представники і тренери від шести партнерів проекту. До відома, проект "Ла-Манш" фінансується програмою Темпус IV Європейською комісією і спрямований на сприяння модернізації вищої освіти у Вірменії, Білорусі, Грузії, Молдови та України. Пріоритет - Реформування університетського врядування. Тривалість проекту: 15 жовтня 2012 р. – 14 жовтня 2015 р.

Відкриття пленарного засідання 22 жовтня 2013 року здійснила координатор проекту Крістіна Армутлієва з Міжнародного Коледжу (м. Добрич, Болгарія), яка розповіла про особливості виконання проекту, окреслила пріоритети виконання наступних підпроектних робіт.

 

 

Паралельні тренінги з лідерства тривали протягом 23-25 жовтня 2013 року за наступними напрямами:

1.                       Інституційні зміни в Університеті Фессалія, Греція: створення нових
структур для інновацій та підприємництва - 12 років досвіду роботи
роф. П. Скаяніс, Університет Фессалія, Греція).

2.                       Стратегічний план європейського вищого навчального закладу – реалізація та виклики (Д. Мартін, тренер інституту Агросуп Діжон, Франція).

3.                       Вища освіта: модернізація та роль керівників освіти (Марія де Лурдес Мачадо, Центр досліджень в галузі політики вищої освіти (Cipes), Португалія).

4.                       Організаційна та соціальна відповідальність (Аніта Шукла, Клеверчеррі, Великобританія).

5.                       Обмін лідерства: спільне створення змін (Сара Дігбі і Саймон Блейк, Університетський коледж Бірмінгем, Великобританія).

6.                       Управління змінами у сфері вищої освіти (проф. Веселін Благоєв, Міжнародний університетський коледж, Болгарія).

7.                       Побудова команди в управлінні змінами: зміна спілкування та культури управління в організації  (Н. Димитрова, Міжнародний університетський коледж, Болгарія).

8.                       Практичний підхід до розробки ефективних навичок спілкування (Поліна Міткова, Міжнародний університетський коледж, Болгарія).

 

 

По завершенню тренінгових занять було вручено сертифікати про проходження курсів з адміністрування та управління змінами.

 

 

 24 жовтня 2013 року відбулись зустрічі з тренерами та професорами провідних ВНЗ Європи, оглянуто лабораторії Університету політехніки в Брагансі, вивчено роботу відділу комерціалізації та інтелектуальної власності та Бізнес інкубатора.

 

 

В результаті проведених переговорів було отримано наступні домовленості:

підписано договір про співпрацю з ректором Університету політехніки в Брагансі;

про проведення міжнародної конференції “Renovate technologies and natural resources: eastern European challenge for XXI century” в ІІІ кварталі 2014 р. з професором Луісом Фроліном Рібейро (енергоощадний факультет, факультет екології та приладоенергетичних систем та ін.);

про підготовку та друк на іноземній мові навчального посібника з дисципліни «Менеджмент» з д.е.н., професором Веселіном Благоєвим (Міжнародний університетський коледж, Болгарія) (викладачі факультету бізнесу, факультету обліку та фінансів);

про публікації викладачів у журналах, що входять у наукометричну базу даних «Scopus».