Смак життя разом із ПАТ «Луцьк Фудз»

21 листопада 2013 року студенти академічних груп ЕП-31, ЕПс-11, ЛГм-51 кафедри економіки та підприємництва побували на ПАТ «Луцьк Фудз». Студентів супроводжували доценти кафедри економіки та підприємництва Камінська Ірина Миколаївна та Волинчук Юлія Вікторівна.

На сьогодні ПАТ «Луцьк Фудз»  – відомий український виробник бакалійної продукції, що основним чином спеціалізується на виробництві продуктів харчування – томатних соусів, паст, аджик, кетчупів, натуральних і столових оцтів – під торговими марками «Руна», «Руна преміум», «Рідний край», «Томатушка», «Просто», «Едим дома», «Срібниця», «Томатіно», добре відомими у всій Україні та за її межами.

Екскурсію провели керівник департаменту зв’язків з громадськістю (PR) ПАТ «Луцьк Фудз» Оксана Михайлівна Хмильовська та начальник цеху з виробництва соусів Оксана Миколаївна, котрі детально ознайомили студентів із історією створення, розвитку, особливостями, сильними і слабкими сторонами в роботі та подальшими перспективами ПАТ «Луцьк Фудз». Студенти побачили виробничі й складські приміщення, ознайомились із організацією виробничих процесів в цехах, спостерігали за роботою персоналу підприємства.

Студентів приємно здивувало, що ПАТ «Луцьк Фудз» є одним із провідних підприємств не лише у Волинській області, але й загалом в Україні, яке позиціонує себе як «Соусна компанія №1» на українському ринку. Заслуговує на увагу той факт, що ПАТ «Луцьк Фудз», на відміну від інших, у тому числі й світових аналогічних підприємств, що виробляють лише 2-3 різновиди соусів чи гірчиці, виготовляє доволі широкий асортимент продукції  насиченої товарної номенклатури (до 80 номенклатурних позицій). Це дозволяє підприємству орієнтуватись на всілякі вимоги різних груп споживачів та охопити ширше їх коло.

ПАТ «Луцьк Фудз» застосовує найсучасніше високопродуктивне закордонне обладнання, виготовлене за замовленням і аналогів якому немає більше ніде в світі. Також варто відзначити, що ПАТ «Луцьк Фудз» активно впроваджує інноваційні проекти, вдосконалює технологію виробництва, регулярно проводить маркетингові дослідження, оперативно реагуючи на будь-які зміни на ринку. Такі дії дозволяють підприємству бути лідером у своїй сфері.

Із 2009 року на підприємстві впроваджено систему управління якістю за Міжнародним стандартом «ІSO-9001:2008». Це досягнення є результатом наполегливої і сумлінної праці кожного співробітника компанії. На сьогоднішній день ПАТ «Луцьк Фудз» прагне і робить спроби запровадити Систему управління безпекою харчових продуктів НАССР для того, щоб зміцнити свої позиції та завоювати нові міжнародні ринки.

Варто відмітити й високу якість продукції ПАТ «Луцьк Фудз», яка, у поєднанні з порівняно невеликою ціною, є конкурентоспроможною на усіх ринках. Свідченням цього є те, що продукція підприємства значними партіями експортується в Білорусію, Росію, Японію, Молдову, Казахстан та США. Водночас підприємство значну увагу приділяє й органолептичним характеристикам своєї продукції, постійно їх вдосконалюючи.

Підтвердженням високої якості продукції компанії є й те, що вона неодноразово здобувала перемогу у  регіональному конкурсі «100 кращих товарів України», займала найвищі місця у рейтингу найкращих за версією телепрограми «Знак якості», отримувала оцінки «відмінно» за результатами порівняльного тестування «Якісний продукт» від науково-дослідницького центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ». І загалом ТМ «Руна» згідно рейтингу найпопулярніших українських брендів 2013 року увійшла в ТОП-50 найбільш відомих і популярних брендів країни. Таким чином, не можливо не пишатись і не захоплюватись тим, що в нашому рідному місті Луцьк є таке потужне, продуктивне і конкурентоспроможне підприємство, знане далеко за межами України.     

Студенти виявили неабиякий інтерес до ПАТ «Луцьк Фудз», цікавились виробничими, фінансовими та організаційно-правовими аспектами його діяльності. Вони побачили як теоретичні знання, які вони здобувають в університеті можна втілити на практиці. Студентів також проконсультували щодо можливості проходження виробничої практики та працевлаштування на підприємстві.

По завершенні екскурсії працівники компанії усім відвідувачам презентували деякі види своєї продукції, що продемонструвало розвинений маркетинг і вміння чудово працювати з потенційними споживачами.

Студенти, викладачі кафедри економіки та підприємництва й деканат факультету бізнесу ЛНТУ щиро вдячні керівництву і всьому колективу працівників ПАТ «Луцьк Фудз» за надану можливість відвідати компанію, подарунки, цікаву й змістовну екскурсію.

Студенти академічних груп ЕП-31, ЕПс-11, ЛГм-51 кафедри економіки та підприємництва ЛНТУ на ПАТ «Луцьк Фудз»

 

Студенти в цеху з виробництва соусів ПАТ «Луцьк Фудз»

 

 

«Руна: смак життя»

 

ПАТ «Луцьк Фудз» – «компанія у склі»