«Ті, що відкривають шлях до успіху». #8 Кафедра маркетингу

«Ті, що відкривають шлях до успіху». #8 Кафедра маркетингу

На сайті Луцького НТУ триває проект «Ті, що відкривають шлях до успіху», де ми знайомимо вас зі своїми кафедрами, їхніми особливостями, інноваційними розробками та унікальними досягненнями, та головне – людьми, завдяки яким наші випускники стають успішними!

 

Сьогодні ми готові презентувати вам кафедру маркетингу, яку очолює надзвичайно талановита завідувачка Валентина Олександрівна Морохова. Кафедра функціонує у складі факультету бізнесу, під керівництвом декана Надії Віталіївни Ковальчук.

Шукаєш цікаву, драйвову, престижну спеціальність?

Твій вибір – МАРКЕТИНГ

МАРКЕТИНГ – це:

  • рух, розвиток, креатив у бізнесі, комерційній та некомерційній діяльності;
  • вивчення ринку, змагання з конкурентами;
  • пошук оригінальних ідей нових товарів;
  • широке поле для творчості у рекламі та багато інших захоплюючих можливостей для розвитку та гарантування фінансової стабільності!

Привіт! Ми раді вам розповісти про нашу кафедру, яка до слова, уже понад 15 років  навчає студентів новітнім технологіям у світі «визначення та задоволення людських і суспільних потреб». Ще у 2009 році кафедра здійснила перший на Волині випуск магістрів з маркетингу. Відтоді провідні компанії області зацікавлені у наших випускниках, адже знають рівень їхньої підготовки та професійності.

За ініціативи ректора Петра Савчука, нашого випускника, кафедра у 2017 році набула сучасної структури шляхом поділу кафедри менеджменту та маркетингу.

Знайомтеся, викладачі кафедри маркетингу: 

 

Ми обіцяємо вам передати наш найкращий досвід, аби ви могли успішно реалізуватися в житті та набути професійних та особистісних якостей фахівця з маркетингу, а це:

  • аналітичні здібності;
  • творчий потенціал і вміння генерувати ідеї;
  • креативність;
  • вміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях;
  • орієнтація на результат;
  • комунікабельність;
  • ініціативність;
  • стресостійкість;
  • гнучкість.

Під час навчання ви опануєте навички сучасного маркетолога:

  • навички використання інструментів Інтернет-маркетингу та соціальних медіа (Цифровий маркетинг, Маркетинг в соціальних медіа);
  • аналітичні здібності;
  • навички продажу;
  • навички комунікації.

ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ У НАС: 

-цікаві та насичені пари

- екскурсії та короткотермінові стажування у маркетингових агенціях

 

- проведення практичних занять та майстер класів на підприємствах

 

Знайомство з ПП «Тигрес»

Лайфхаками у сфері маркетингу ділиться зі студентами директор з маркетингу агенції “Партизан” Микола Жичук

 

Інтерактив зі студентами-маркетологами у Passage Interdit

 

- можливість міжнародної мобільності та навчання за програмою подвійного диплому

Юліана Валецька (крайня справа). Семестрове навчання за програмою Erasmus+ в університеті Памуккале, Денізлі, Туреччина.

«Навчаючись в Португалії я отримала чудову можливість зробити важливий крок до професійного зростання, саморозвитку та вивчення нової для себе мови»,- Олена Щербік, група МКм-61

-поєднання навчальної та наукової діяльності

VІ Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки»

Круглий стіл «Маркетинг та інновації у системі бізнесу»

 

Наші студенти є активними учасниками олімпіад та Всеукраїнських конкурсів наукових і дипломних робіт, де впевнено здобувають перемоги. Водночас, кафедра маркетингу за підсумками 2018 року у напрямку студентської науки була визнана найкращою на факультеті бізнесу.

 

Наші партнери:

Ми щиро пишаємося нашими випускниками, адже кожен із них почерпнув частинку нашого досвіду, знань та умінь і стали успішними, вдало реалізувавши себе у житті.

Випускники та здобувачі спеціальності маркетингу

 

Якщо ви хочете спробувати себе у ролі маркетолога, ми завжди вам раді, адже знаємо, що потрібно, аби стати висококласними фахівцями і зайняти посади:

  • підприємця, власника бізнесу;
  • комерційного директора, креативного директора, директора з маркетингу;
  • фахівця з методів розширення ринку збуту;
  • маркетолога, інтернет-маркетолога (фахівець з SMM та SEO);
  • начальника відділу збуту;
  • начальника відділу (з реклами, зв’язків з громадськістю);
  • територіального менеджера, супервайзера, мерчендайзера;
  • фахівця-аналітика, фахівця з реклами.

Цікаво? Авжеж!

 

Долучайся до дружньої команди студентів-маркетологів

Для Вас бакалаврські та магістерські програми з маркетингу!