Як ефективно просувати новий формат бізнесу
Як ефективно просувати новий формат бізнесу
Існує стереотип, що в Луцьку важко створювати та розвивати нові формати бізнесу. Цей стереотип успішно зруйнував Passage Interdit, який зміг в одному приміщені ефективно поєднати коворкінг, івент-хол та офісний центр.
Про успіхи та помилки у просуванні цього нового для Луцька бізнесу, студентам спеціальності 075 Маркетинг розповіла під час інтерактиву 19 листопада Юлія Євпак, CEO Passage Interdit.
Безперечно, студенти дізналися багато нового і цікавого про івент-маркетинг та специфіку роботи креативних офісних просторів в Луцьку. Впевнені, співпраця з Passage Interdit та іншими практиками бізнесу збагатить знаннями та навиками майбутніх маркетологів.
Доценти кафедри маркетингу
Олег Ковальчук, Ірина Лорві