МЕНТАЛІТЕТ МЕНЕДЖЕРА ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЗМІНИ СВІТУ

МЕНТАЛІТЕТ МЕНЕДЖЕРА
ЯК КЛЮЧОВИЙ ЧИННИК ЗМІНИ СВІТУ

Завдяки довготривалій співпраці факультету бізнесу Луцького НТУ з ВОВМБФ «Молодь з місією», налагодженій талановитим організатором – професором Тарасом Божидарніком, наші студенти мають хороші можливості долучатися не лише до лекцій та семінарів на загальносвітоглядну тематику, але й здобути нові професійні знання від міжнародних лекторів-практиків.

Так, 11 травня на факультет завітала представник організації Альона Юхимчук разом із цікавим гостем із США. Студенти груп МО-11, МОс-11, ЕП-21 та МО-31 зустрілися з колишнім працівником адміністративного апарату Mansfield University (штат Пенсільванія, США) Брайєном Барденом (Вrain D. Barden). У своєму університеті Брайєн Барден займав пост виконавчого директора з роботи зі вступниками, тому досвід роботи з молоддю та навички менеджера в містера Бардена досить солідні.

 

Свій виступ гість розпочав з того, що наші студенти багато в чому схожі зі студентами із США. Й українців, й американців об’єднує те, що в повсякденному житті вони зіштовхуються з проблемами, вирішення яких вимагає знання певних принципів та моделі управління викликами. Вони дієві не лише на рівні вирішення особистісних проблем, але й допомагають подолати труднощі ведення бізнесу.

В інтерактивній формі лектор здійснив опитування студентів щодо того, які ресурси важливі в бізнесі. Опитувані зійшлися в думці, що найважливішим чинником виступає людський фактор, а модель, яка сприяє тому, що бізнес здатен здійснити зміну в світі – це модель «працівник-споживач». Брайєн Барден розкрив принципи функціонування цієї моделі, які він вдало апробував в американській практиці адміністрування.

 

Щоб досягти успіху в бізнесі й зайняти місце в авангарді продуцентів світових змін, важливо: з повагою ставитися до працівників компанії, незалежно від ланки та місця роботи; зважати на те, що кожна людина має цінність (гідність); менеджеру слід постійно шукати перспективи для забезпечення прикладання зусиль працівників організації в бізнесі; менеджеру слід виховати в працівників ментальність віддачі (важливо не тільки брати, але й віддавати); створити середовище партнерства та вірно розставити працівників для забезпечення ними максимального власного професійного примінення; щоб людина, яка обіймає певну посаду, була готова й вміла приймати рішення, що, в свою чергу, синхронізує процес генерації думки; розвинути процес комунікації в організації. І щоб кожен мав можливість здійснити власний внесок у вирішення проблеми та проявляв при цьому активність.

Наприкінці зустрічі студенти факультету бізнесу мали можливість поставити декілька запитань гостю та тривалими й щирими оплесками віддячили лектору за його роботу.

Юрій Фесіна,
заступник декана факультету бізнесу